خانه / بررسی / چه محصولی برای فروش اینترنتی بهترین گزینه است
shop

چه محصولی برای فروش اینترنتی بهترین گزینه است

اگر شما هم قصد باز کردن یک فروشگاه اینترنتی را دراید اما مطمئن نیستید چه محصولی را می خواهید بفروشید، بدانید که تنها نیستید ! با این مقاله همراه باشید تا …
چه طور بهترین محصولات را برای فروش اینترنتی پیدا کنم؟
به فکر طراحی فروشگاه اینترنتی هستید؟ مطمئن نیستید که چه محصولی را باید بفروشید؟ پس با این مقاله همراه باشید تا شش نکته ی کلیدی برای پیدا کردن محصول مناسب برای فروش اینترنتی را با هم بررسی کنیم. تلاش ما بر این است که همه ی جنبه های قضیه از قبیل تقاضا، رقابت، سود، بازاریابی و مسائل حقوقی را در نظر بگیریم.تقاضای بازار چیست؟
در نظر گرفتن تقاضای بازار، مهم ترین مساله ای است که باید قبل از شروع فروشگاه اینترنتی تان در نظر داشته باشید. برای اطمینان بیشتر بهتر است این سوالات را از خود بپرسید و آمادگی تان را محک بزنید.

آیا مردم واقعا به این محصول نیاز دارند؟ 
چه کسانی مشتریان من خواهند بود؟ سطح رقابت در این بازار چگونه است؟
آیا محصول از نظر هزینه به صرفه است؟

آیا فروش اینترنتی این محصول کار عاقلانه ای است؟

برای انتخاب محصول مناسب باید همه ی جنبه های قضیه از قبیل تقاضا، رقابت، سود، بازاریابی و مسائل حقوقی را در نظر بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است از ابزار “کلیدواژه های محبوب گوگل” برای مشخص کردن میزان جستجو و تقاضا برای محصولات مختلف استفاده کنید.

میزان رقابت در بازار را در نظر بگیرید

برای کسب موفقیت باید بازاری که در آن رقابت می کنید را به خوبی بشناسید، یکی از جنبه های این شناخت، آشنایی کافی با رقبای خودتان است. با انجام کارهای زیر رقبای خود را بهتر بشناسید :

در خبرنامه های آنها عضو شوید.
سایت آنها را  آنالیز یا بررسی کنید – اگر شما جای آنها بودید کدام بخش را به شیوه ی بهتری طراحی می کردید؟
با استفاده از سایت های مرجع، هزینه ی رقابتی در بازار را محاسبه کنید.
آیا برای رقابت در این بازار احساس اطمینان کافی دارید؟
برای موفقیت بیشتر بهتر است روی استفاده از واژه هایی که بیشتر مورد جستجوی کاربران است و بهبود سئو تمرکز داشته باشید.
آیا سایت فروشگاهی شما برای قرار گرفتن در صدر لیست موتورهای جستجو و به ویژه گوگل پتانسیل کافی دارد؟

آیا این تجارتی است که بتوانم از آن درآمد داشته باشم؟

آیا محصولم از نظر هزینه به صرفه می باشد؟ بعد از  پرداخت تمام هزینه ها، آیا بازهم فروش این محصول برای من سودآور خواهد بود؟ با در نظر گرفتن موارد زیر، توان فروشگاه اینترنتی خود برای سودآوری را اندازه بگیرید :
هزینه های تولید
هزینه ی بسته بندی
هزینه ی ارسال
هزینه های پرداخت اینترنتی
هزینه های تبلیغاتی

هزینه های بازاریابی

برای معرفی این محصول چه نوع بازاریابی مورد نیاز است ؟

به شیوه های مختلف بازاریابی برای معرفی محصولات خود فکر کنید. برنامه ی مشخصی برای معرفی محصول خود در اینترنت داشته باشید و تلاش کنید تا اطمینان مشتریان خود را به دست آورید. از چه شیوه ای برای بازاریابی محصولات و برند خود در شبکه های اجتماعی استفاده می کنید؟  آیا برای مشتریان خبرنامه می فرستید؟ فروشگاه اینترنتی داده ورزان مجموعه ای از ابزارهای قدرتمند را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید فروشگاه اینترنتی خود را به بهترین نحو معرفی و تبلیغ کنید.

graph

آیا محصولات شما دوام می آورند؟

وقتی قصد فروش اینترنتی محصولی را دارید، حتما به دوام آن محصول، هنگام ارسال فکر کنید و آن را نیز در نظر بگیرید. اگر ممکن است در مسیر بشکند، دارید ریسک می کنید! آیا محصولات مورد نظر من، تاریخ انقضا دارد؟  با اینکه مادام العمر بوده و یا در آینده باید مجددا خریداری گردد؟ در نظر گرفتن این موارد می تواند سودآوری ایده ی تجاری شما را تضمین کرده و یا نقش مهمی در این زمینه بازی نماید.

آیا قانونی وجود دارد که تجارت اینترنتی شما را مختل نماید و یا لااقل مانع پیشرفت شما شود؟

آیا فروش محصول شما از نظر قانونی مشکلی ندارد؟ آیا مانعی برای ارسال محصولات شما وجود دارد؟ برای اطلاع از قوانین دقیق بهتر است به مراجع مربوطه مراجعه کنید تا جدیدترین اطلاعات در این رابطه را به دست آورید.

3+
با دوستان خود به اشتراک بزارید

حتما ببینید

Xiaomi

۵ حقیقت جالب در مورد برند شیائومی که نمی‌دانستید

شرکت شیائومی که حالا در سطح بین‌المللی یکی از بزرگ‌ترین سازندگان گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود، …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *